top of page

Imaginacions

Adrián Jiménez. Cada nit des que el ratolí va nàixer, aquest observava la lluna, amb una lluentor en els ulls, com si s'haguera enamorat del que mai podrà tindre.


-La seua lluentor és bella, és com un formatge gegant i brillant, no li puc llevar els ulls de damunt.-Va dir el ratolí, per a si mateix.


-Encara que no puga tocar-te, provar-te, ni besar-te, la teua llum és la cosa més bonica que m'ha donat la vida, per favor, no deixes de brillar mai.-Li va dir el ratolí a la lluna, com si aquesta l'anara a contestar.


-Jo mai deixaré de brillar, però, i tu? et conformes amb sol mirar-me, saps que mai arribarà el dia en què em pugues tocar?- va respondre el ratolí, imaginant-se com seria la veu de la lluna i com si fora la mateixa lluna la que contestava.


-Ho sé amb certesa, amor meu. Ho tinc assumit.-El ratolí va assentar.


-No entenc res, perquè et conformes amb tan poc?- va preguntar la lluna a través de la veu del ratolí.-Per a mi observar-te és tindre-ho tot en aquest món, no em conforme amb poc, mira't, eres la que més brilla, mira't com puc veure't jo, estimada meua, eres preciosa, assumeix que observar-te, encara que siga a milions de quilòmetres, no és poc, i malgrat que jo ja et veja així, aprén a voler-te a tu mateixa i serà llavors quan de veritat arribarà el dia en què puga aconseguir-te.-Va contestar el ratolí.






תגובות


bottom of page