top of page

Relacions tòxiques en parella [o no]




Idoia Pavón i Izan Sánchez. Vaig arribar a la meua casa i en el menjador estava ell, veient la tele, un documental sobre una parella que portaven tota la vida junts, des dels dotze anys. Em va saludar amb un bes i vam estar fins que ens vam anar al llit parlant del nostre dia. Portàvem vivint junts un any i de nòvios en portàvem tres. No estàvem passant per un bon moment, però quan estàvem bé, estàvem molt bé. Al matí següent em vaig despertar i era com tots els matins, però algunes coses havien canviat, fins que un bon dia, ell ja no estava perquè m'havia deixat per una altra, m'havia pegat i jo portava tres mesos pensant què havia fet malament. Sospitava que me estava fent ‘gas light’ però això era impossible en ell,de segur que havia sigut la meua culpa,com sempre

Les relacions tòxiques consisteixen en un vincul con una persona amb rasgos tòxics(com per exemple la manipulació,les humiliacions...etc) ja siga amb familiars,parelles,amistats..etc.

No totes les relacions de parella solen ser tòxiques,però si que hi ha un gran nombre de relacions tòxiques,també poden haver relacions tòxiques amb malcarat físic i psicològic.

Al principi d’una relació,les `persones es solen mostrar d’una manera para que una persona,en este cas la vicitima,s’enamore de l’altra persona,per a que quan pase el temps i l’altra part de la relació tòxica comença a faltar-li el respecte a la víctima,la víctima no es puga escapar per l’amor que le té a l’altra part,llevant-li per un camí de tristesa i en els peors de els cassos,el maltracte físic i psicològic cómo bé e dit abans.


Comments


bottom of page